התפשטות הקורונה – הדסה: 15 אנשי צוות נוספים חולים בנגיף

התפשטות הקורונה – הדסה: 15 אנשי צוות נוספים חולים בנגיף

שתפו את הפוסט

התפשטות הקורונה – הדסה: 15 אנשי צוות נוספים חולים בנגיף

בבתי החולים הדסה – בעין כרם ובהר הצופים – בוצעו היום 596 בדיקות, מתוכן נמצא כי 15 אנשי צוות חולים בקורונה. פרופ' רוטשטיין: "התוצאות צריכות להיות אור אדום לכל בית חולים בארץ"

פורסם בתאריך: 25.3.20 21:02

בדיקת קורונה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
בדיקת קורונה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

הירשמו לניוזלטר שלנו

קבלו עדכונים ותהיו מעודכני ם לפני כולם

פרסומים נוספים:

סיכום מפגש2026 /51/EBN

בתאריך ה- 1.5.26 התקיים מפגש של קבוצת EBN. משתתפים בישיבה: לבנה, אורלי, גו'לי, שלי, דנה, אלכס, אירה, מדליין, מיכאל, אלינוי, סיהאם, יהודית, עפרה, טל, דורית

תודה על פנייתך
נצור איתך קשר בהקדם

דילוג לתוכן